"PEPÍCI" od Sázavy taky nezahálí

Na letošní sezonu sem si řekl že se primárně zaměřím na svazovou řeku Moravu protože mě ta řeka strašně lákala ale nebylo nato moc času .
Dnes jsem absolvoval sedmou vycházku ale jen krátkou na pár hodin od 17:00 do 22:00 .
Našel jsem si pěkne a klidne místo kde byla všude tráva dosahu jednoho metru tak sem si musel vysekat flek .
Smíchal sem půl kg koulí tuňák švestka/pepř s boostrem scopex squid a zasypal pro větší efektivitu práškem co sem měl od Petra prokrmil jsem si lovné místo nahodil a vyčkával . Kolem půl deváté se mě lehce pozvedl swinger vzduchu sem si řekl asi nějaký bordel co plave na hladině jen v tu ránu jízda jako blázen zvednu prut a jikra si brala silon po metrech . Po 20 ti minutách ježdění tam a zpět se trochu unavila a já ji mohl v poklidu vytáhnout .
 Nepopsatelný pocit kdyz 6 vycházek sem neudělal ani záběr a naráz takové prasátko neskutečný zážitek a nový osobacek 17.03kg jikra na jednu kouli 18 mm
Skvělá práce Jarku!! GRATULUJEME!!
Další úspěšný týden s pokusnou verzí boilie z ptačích zobů a ....
PROTAMIN BANANA.     Franto, jedeme dál !

Zahájení sezóny v Cerhenicích

Ahoj Kolegové,

V neděli 5. 3. 2017 jsem vyrazil s kamarádem Lukášem na Cerhenické rybníky. Rozmarné počasí se střídavým větrem způsobilo, že přes veškerou snahu chytit rybu, se nám od 8:00 do 14:30 nepodařilo zabodovat. Při těchto situacích mám tajnou zbraň, která je mou nejoblíbenější nástrahou pro tyto situace. Nasadil jsem Limetku. Po půl hodince přišla první jízda, po níž jsem zdolal nádherného kapříka 8,5 kg, kterému se z vody vážně nechtělo. Po té přišlo ještě pět menších kapříků, kteří také bojovali, dá se říct jako o život. V 18:30 se hladina zklidnila a byla jako zrcadlo a tím nám záběry skončily. Pobalili jsme a vyrazili domů.

Zahájení se nám tedy vydařilo, ahoj a zase brzy od vody.

Jan Erban ( Ervín ), tým Harpia Carp

Harpiacarp na Kubšovce

Ahoj přátelé,

vyrazil jsem na 24-hodinovou výpravu na soukromý rybářský revír pro sportovní rybolov s Jesetery na pískovnu Kubšovka. Bohužel se nám nepodařilo ulovit jediného Kapříka a ani Amura. Velice mě ale překvapilo, že Jeseter i Vyza velká neskutečně pořádali naše Boilies. Když nám po deseti hodinách ryby přestaly brát, napadlo mě nastražit Boilies Medůzu a Tuňák-švestka-pepř s pop-up a zatraktivněný tekutou potravou amino dipem zasypanou fish enzym powderem. Po 20-ti minutách po nahození přišla první odezva a to 180 cm Vyza velká. I když jsem na této výpravě neskutečně promrznul, tak se povedla a já si ji hrozně užil. Do rána jsem zdolal ještě 4 krásné Jesetery.

Tekutá potrava , powder, pop-up a různé příchutě Boilies. Prostě vše co má rybář doma se mu u vody můžou vždy hodit.

Jan Erban ( Ervín ), tým Harpia Carp

V poslední dnech jsem byl často u řeky Labe.Začátek byl dost uspěšný ale po pár dnech jse vše změnilo tlak,vítr a začali bouřky.Myslel jsem že změna by moh...la přinest ještě víc záběru ale dopadlo to tak že ryby přestali uplně komunikovat.Taková je kaprařina, někdy krásná ale někdy tvrdá a krutá. Ale pár hezkých kapru jsem chytl po příjezdu jsem chytl hned krásneho šupíka 15kg a zjistil jsem že jsem ho chytl po druhé má  prořízlou ocasní ploutev a tak jsem mu dál jméno Ploutvička.Můje další přaní je abych se s ploutvičkou ještě setkal.Potom jsem ještě chytl pár kapru přes 10kg a nějaké mezi 8-9kg tak příště zas u vody ahoj.

Ahoj,na týdenní výpravu jsem vyrazil s pavlem na jednu soukromou vodu. Atmosferá po celý týden byla skvělá. Po třech dnech nás přijel navštívit kamarád  Vítko kuž...el a kryštof takže to znáte pořádně pokecat si užít si hezké počasí něco dobrého k jídlu a dobře si zachytat mužu říct že když přijel kryštof tak ryby najednou začali brát o jednou tolik víc opravdu jsem to nechápal a nejen to poradil mi pár věcí at zkusím a vyplatilo se a za to mu patří velký dík.

ZIG RIG

Využitá příležitost aneb když se žena rozhodne jít na ryby

V okamžiku kdy se manželka rozhodla, že bychom si mohli
vyjet někam na ryby, jsem měl jasno. Pojedeme na mé oblíbenou pískovnu kousek
od Sadské. Přijeli jsme na místo po deváté hodině ranní a já na nic nečekal,
připravil pruty a vyjel na vodu zakrmit. Slunce nemilosrdně pálilo a nikdo z
lovících na této vodě nevěřil, že by ryby mohly přijímat potravu. První
zavezení nástrah směřovalo do protějších břehů pod větve. Každé zavezení do
těchto míst znamenalo rychlý záběr a po zdolání asi deseti ryb okolo 4kg jsem
tato místa zavrhl. Rozkrmil jsem střed jezera, kde byla hloubka přes tři metry,
nastražil oblíbenou Meduzu force s pepřovou popkou a chtěl si odpočinout
ve stínu pod přístřeškem.

Jenže ryby dostaly chuť a začaly brát jako vzteklé.
Nestačil jsem nahazovat, zdolávat a stražit nové meduzy. Ryby byly ovšem menší,
tak do šesti kilogramů a já si chtěl alespoň trochu odpočinout, protože jsem
byl po noční a mé nohy a břicho jevily známky slunečních spálenin. Nastražil
jsem tedy tuňáka se švestkou a pepřem, doplněným popkou squid octopus a
obalovačkou atlantika a na druhý prut brusinu se stejnou popkou a obalovačkou
loganberry a spokojeně usnul. Asi po hodině sladkého spánku přišla rozvážná a
pomalá jízda na švestku s tuňákem. Krásný čtrnáctikilový kapr mě plně uspokojil.

Po další půlhodince odjela i brusina. Kapr osm kilo. Večer i noc byla klidná a
já měnil nástrahy, dá se říci, že náhodně. Meduza, švestka i brusinka.

Všechny
koule jezdily pravidelně po půl hodině a po půlnoci jsem nahazoval úplně někam
jinam, než na krmná místa. Přesto jsem od půlnoci do šesti hodin ráno třikrát
běžel k prutům. Ráno jsem začal balit a uklízet a do deseti hodin jsem měl
čtyři jízdy a z toho jsem vytál jen jednu rybu o váze 9,67kg. Celkem tedy
jsem ulovil 37 kaprů do 6kg (nejmenší okolo 3 kg), dva ks přes 7kg, 8,5 a
8,7kg, 9,1 a 9,67kg a 14,15kg. Zkrmeno 15kg pelet 6mm, a 1kg boilies.  Zkrátka krásná a úspěšná 24 hodinová výprava.

Ahoj tentokrát jsem vyrazil s Pavlem a Pavlem a Amy, takže výprava 3 Pavlu.Výprava směřovala k tomu abysJme si hezky zachytali a proto jsme vyrazily na víkend na soukromou vodu... za víkend jsme měli hodně záběru ale dost ryb jsem vyřízli a hodně ryb byli takový kolem 8 kg,  zato  však krásně stavění kapři. Za víkend jsem dosahli záběrů od 8 kapru 10kg+,  to si myslím,  že je dobrý výsledek ...nezaleželo nám na velikosti ryb ale užít si hezky víkend a pěkně si zachytat dost ryb přišlo na Bulldoga a Tu.švestka pepř,  kluci chytali kuličky od imperial baits a nachytali krásné ryby také tak příště u vody čau.Za  Harpiacarp Junior Team Pavel Jareš.

SKVĚLÁ PRÁCE, BANDO!!!! DÍKY!

PÁR HODIN NA ŘEHAČCE,...

no kam jinam, že...slunečné, ovšem velmi větrné počasí nás doprovázelo celé odpoledne na oblíbeném revíru.  Na to, že jsem zapoměl doma celou tašku s olovy a bižuterií, se docela dařilo...kolem 18. hodiny přišel velmi opatrný záběr, v který jsem již nedoufal a výsledkem byl lysec, kterého jsem ulovil loni v listopadu na tzv. vysokém břehu.

Neodolal silně nadipované 18x14mm dumbelsce ze zkoušené směsi...na druhý a poslední záběr Iveta nečekala dlouho, ale nepodařilo se jí rybu zdolat. U břehu zajel do vázky a vyháčkoval se.

CT Harpia carp se zúčastnila ve složení Petr Hlavatý, Jan Erban a Pavel Jindřich, podzimního kola kaprařských 72 hodinových závodů Mutant Cup na Velkém přelovu.... Po prvním kole obsadila s váhou 90,7kg druhé místo, přičemž jí chybělo do vítezství v kole 10,1kg. Druhé kolo bylo poněkud slabší a Harpia carp obsadila třetí pozici a s váhou 30, 1kg. V konečném pořadí obsadila výborné čtvrté místo, když na třeté místo jí chybělo pouhých 1,3kg!!! Velké díky patří pořadatelům krásný závod a těšíme se na příště

Zpáva od vody: 24hodin deště na pískovně za 24hodin mi přišlo dost kapřiku ale menší jedinci tento se povedl v raních hodinách 76cm 10kg na testované boilies Black fish

Několik fotek našich přátel....

ČTYŘI NOCI NA ŘEHAČCE

Letošní rok mi nevychází vůbec volno tak, jak bych si přál a proto jsem z nedostatku času  vyjel  po delší době na oblíbenou Řehačku. Na ta obrovská vedra, která v tu dobu panovala se docela dařilo a došlo i na milá překvapení. Popravdě musím říct, že jsem se těšil na amury ale opak byl pravdou...veškeré nástrahy ignorovali, jen Pavlik Jareš, který se ke mě přidal, ulovil dva kolem 60 - 70cm amury a o jednoho většího přišel. Ovšem velikost a množství kaprů nám to dostatečně vynahradilo. Pavlík vsadil jako vždy na ECOMIX Švestka/pepř s kterým vytvořil koberec návnad a za nástrahu střídal TUŇÁKA se švestkou/pepřem a testovanou BLACK FISH . Mě zbyla ze závodů MEDUZA Force 18mm. Osobně jsem nástrahy dipoval ve stejném dipu a obalil ve FISH ENZYM POWDERU. Výsledek byl i pro mne překvapivý a na záběry jsem si musel den a půl počkat.  Největší radost mi udělal " šupi" 88cm, který neměl jediný vpich či poranění tlamky od háčku !!!  Narosto čistá  zdravá ryba , podle nás nebyla ještě ulovena! Za klidné zázemí a podporu musím poděkovat panu Milanu Karpíškovi, a také všem, kteří v tu dobu na revíru lovili.

...opět MEDUZA Origin 22mm-....

DALŠÍ PAVLŮV TEST BOILIE BLACK FISH...LABE 19

Na výbornou vyšlo nedělní ráno Pavlovi na Labi, kde si našel místo, kam by nahodil jen blázen...oo)). Nové složení již rok zkoušeného boilies přelstilo dalšího kapra přes 10kg. Dík Pájo..!

Dalším, kdo vyzkoušel poprvé MEDUZU Origin na Labi, je Jan Kadeřábek.  Sezona začíná nabírat na obrátkách a jsme zvědaví, co přnese tento druh boilies dál...Díky za foto Honzo a jen tak dál....!!

Tak hlásím první dva kapry na Medůzu - Origin - jak jsem dostal na zkoušku pár těch kuliček pr.18mm, už doma když jsem je sušil, jsem z tý struktury,chutě a vůně, byl celkem nadšenej a říkal jsem si, že musej šlapat a to se u vody ukázalo :) V příloze posílám fotku prvního kapříka :)

OD začátku roku, kdy je boilie MEDUZA v nabídce, mi od všech, kdo si ji koupili, chodí jeden úpěch za druhým...funguje i na Slapech...díky a gratulujeme..

OLČA S PETREM zachytali docela dobře na stojaté vodě u Přelouče, kde nejlépe fungovalo boilies na ptačích zobech a ořeších,  MBN + LOGANBERRY SPICE. Přes prodloužený víkend o svátek, nachytali přes 60 ks kaprů a několik jeseterů, největší z nich měl rovných 20kg po odečtení vážícího saku. Gratulujeme..

Několik fotografií úlovků na boilies v dipu MEDUZA Force nám zaslal Ondra Kůrka...

DUBNOVÉ MERENYE

Je 4.Dubna 2015 a já vyrážím na týdenní výpravu na Merenye.Je sobotní ráno a příprava na Merenye probíhá v plném proudu. Když po pár hodinách je vše
připravené ,tak se jdu ještě najíst a vysprchovat.Je rovná půlnoc a předemnou je 10.ti hodinová cesta na Merenye , když tak sedím v autě, tak přemýšlím
jaké to bude až tam dorazím atd.  Jak jsem přemýšlel tak jsem usnul.Pak jsem se probudil a v ospalých očích jsem viděl krásnou hladinu Merenye.
Tak a rychle věci ven z auta. Během chvilky jsme byli na fleku a rozbalování začalo. Když bylo bydleníčko postavené a pruty připravené.

Tak rychle na
vodu rozestavit bojky a nakrmit. Krmil jsem  ECOMIX  švestka/chili/česnek/pepř. Když bojky byly rozmístěné a zakrmené, zbývalo už jen navléct na pruty nástrahy
a zavést. Zavážení nebylo jednoduché,  stěžovaly mi to půlmetrové vlny a vítr. Počasí nebylo velmi vlídné ,ale přesto jsem to zavezl. Když už je vše tak
jak má být, usedám do křesílka v očekávání prvních záběrů.

.Zhruba byly tři hodiny a můj první záběr přichází. Po krátkém boji vyndavám kapřika okolo 3kg. Úspěšnou
nástrahou bylo boilies TUŇÁK +  švestka /pepř. Po tomto záběru jsem myslel že to bude lepší, ale pravda byla opakem. Celé dva dny jsem byl bez záběru od
kapra.... sice přišlo pár cejnů a karasů nadměrné velikosti,ale to bylo vše.

Nastala 3.noc a já očekávám , že to přijde a měl jsem pravdu. 3. noc mi přišly 2
záběry a byly z toho kapři cca 9a7kg.Úspěšnou nástrahou na tyto dva jedince bylo boilies BULL-DOG. Po těchto dvou záběrech jsem zase
dokrmil abych si je udržel na místě. Další záběr přišel v noci ze středy na čtvrtek a byli z toho krásní kapři největší měl 79cm 9,7kg. A zase na BULL-DOG.

.Přes den záběrů moc nebylo, spíše žadné.Ale ve středu už bylo vidět na rybách , že měli chuť.Asi tím že se změnilo úplně počasí.Přes den
bylo i 30°C na sluníčku.V sobotu se stala vyjímka.Chytil jsem kapra přes den.Tak poslední noc je předemnou a nemám rybu přes 10kg.Vše je
připraveno na 100%.Největší šanci dávám prutu na kterém je boilies BULL-DOG  s pop- up jahoda. Sešeřilo se a já jsem si šel pomalu lehnout.Když
jsem ležel sotva hodinu tak mi příposlech v bivaku hlásí záběr. Rychle vylézám z bivaku a jdu k prutu .Záběr je padák .Po 10minutách boje  v
podběráku končí kapřik s hmotností 8,5kg. Rychle ho pouštím do svého domova a snadějí na další záběr zavážím znovu. Do hodinky přichází další záběr
zase na "bulldoka". Je to kapr s hmotností 10,1kg a má mírně poškozenou ocasní ploutev. Při vážení tohoto jedince jsem měl razantní  jízdu
a byl to poslední záběr na Merenye. Po 20ti minutovém boji z lodě z toho byla nádherná 13kg ryba o délce 91cm- šupináč. Byla to má největší ryba na
týdení výpravě na Merenye.

S ranními paprsky má výprava končí. Na této výpravě jsem zažil dost zážitků. Především jsem se seznámil s Madarským
kaprařem jménem Alex Piškuntáros. Když jsem mu dal na zkoušku BULL-DOG. Tak jsem už jen další dva dny slyšel ,,Good boilies, Best boilies,,
a takhle pořád dokola. Tohle boilies mu přineslo největší ryby výpravy. Na závěr můžu říci že tato výprava nebyla zas tak vydařená, ale zase nebyla
tak špatná. Nebýt boilies Bulldog,  tak bych si tuto výpravu neužil tak,  jak jsem si ji užil. Celkem jsem chytil 13 kapřiku. Zase někdy příště a moc děkuju
za výborné boilies od Harpiacarp týmu a někdy příště...Ahoj    Kryštof Bouřil.

PAVLÍKŮV OSOBÁK

Že se Pavlovi letos hodně dobře daří, to je už od červnových závodů na Řehačce jasná věc, ale že si udělá několik osobáčků za rok a to na svazovkách, to už není jen náhoda. Prostě Pavlik s Evičkou (s kaprem 22,80kg),  se letos stali jedničkou !!!! Začalo to o prázdninách, kdy jsem mu osobně vážil jeho rekordík v Amurech na Řehačce, další epizodou bylo prázdninové měsíční " přemlouvání" Amurů na žluté "špendlíky", ...Labská "čtrnáctka" za neskutečných parných dní, další dvě ryby přes 15 kg na jeho vymyšlenou kombinaci příchutě v mixu TUŇÁK...další 12,40kg v těch nejhorších dnech z pohledu aktivity ryb v listopadových dnech a na závěr roku, kdy dnes 20. 12. 2014 kolem 14,30h zdolal svou zatím životní rybu s mírami 99 cm a čistých 20,30kg...Nástrahou bylo boilies upravené pro rychlou a hlavně celoroční účinnost s pracovním názvem "ATLANTIC XP"...krásný dárek k vánocům!!

A aby toho nebylo málo, tomuto rekordíku předcházelo několik menších kapříků, ten největší z nich mu zabral pár chvil po prvním nahození..80 cm 10,50kg šupík.  GRATULUJEME!!!!

Ahoj, tak jsem
znovu vyjel na ryby, tentokrát na 4 dny se třemi kamarády. Byla
sobota odpoledne a já přijíždím, kamarádi tam už jsou.Jeden z
nich nasedá a jede pro mě a moje věci lodkou.Takže rychle věci
do lodky a jedem. Po chvilce přijíždíme na lovné místo.

Rychlostí mé vlastní vykládám věci
a po pár hodinách mám rozbaleno, zbývají  už jen pruty.

Na jeden prut volím 1 kuličku 18mm
boiliesu TUŇÁK + švestka/pepř a na druhém prutu budu střídat
BULL-DOG a MEDUZU origin, také v průměru 18 mm. Všechny druhy
nástrah se mi na této vodě velmi osvědčily. Blíží se tma a
tak ryhle připravit PVA punčochy a jde to do vody. Po nahození
ještě krmím zhruba na každý prut 0,5kg krmného boiliesu Eco
mix, s příchutí švestka/pepř.

Vše je připraveno a přichází za
mnou kamarádi, ať jim to všem zavezu, že se vyznám na vodě..
atd. Tak jsem jim to samozřejmně zavezl a už zbývá jen čekat.
Za první noc mi přichází pouze jeden záběr a to kapřik odhadem
60cm, ale spát jsem nemohl. Kamarádům to jezdilo, stále mi
předhazovali to, že chytají na nástrahy z výrobny pana Nikla.
Mne to však nevyvedlo z míry, tyto a jim podobné řeči a
špičkování slýchám velmi často a beru to s rezervou, vím své.
Celou noc jsem jim zavážel pruty, sice ryby měly do 75cm ale to je
jedno každá ryba má svou cenu. Na nohou a při životě mne držely
čtyři kávy za noc, jinak se to nedalo vydržet a kluci toho měli
taky plný kecky.

S rozbřeskem jsem převezl své
montáže a opět jen čekat, ale celý den se nic nedělo.

Druhou noc kluci spali jak zabitý a
já jsem měl co dělat, bivakoval jsem 20metru od nich a v noci jsem
jim běhal sekat záběry a ještě je budit -  opět náročná noc
pro mě a do pulnoci kluci udělali  3 ryby do 70cm. Padla půlnoc a
trochu se ochladilo. Deset minut po pulnoci mě budí hlásič svým
doslova řevem, obouvám se a vybíhám.. swinger je krásně
přilepený k prutu, beru ho do ruky a zvedám. Ze začátku jsem
myslel, že je to něco menšího... asi po 15 minutách jsem spatřil
první vír ale v noci je těžší odhadnout, co to je. Následovalo
několik výpadů a po 20 minutách jsem ho podebral. Kapr jak má
být.. míra ukazuje 92cm, a váha15kg po odečtení saku, co si víc
přát!! Zabral ze dvoumetrové hloubky na TU se švestkou a pepřem.
Ještě pár fotek a jde zpět do rodného živlu. Kamarádi jen
kroutí hlavou a nevěří, "Chce to věnovat vodě čas a alespoň
ji trochu pochopit a ne jen koupit věhlasnou značku koulí, nahodit
a čekat na zázrak"...říkám jim. "Však vám to snad někdy
dojde."..oo)).

Do rána se už nic  nedělo a trošku
jsem se prospal. Další  den  nemám ani potah a dva z kamarádů
jedou domu. Zůstáváme jen ve dvou. Přichází večer, záběr mám
jen jeden za noc a je z toho jeseter 92cm, taky krásná ryba.
Kamarád je v noci bez záběru, ale ráno taky dostává jesetera
93cm.

Stále mi vrtá v hlavě myšlenka,
proč nemám záběry přes den a tak sedám do lodě a projíždím
loviště s echolotem. Ryby se ukazují na nad 4 - 5ti metrové
hloubce ve sloupci takže je to jasné. Na jednom prutu jsem sundal
návazec a vyměnil za 1,5 metru dlouhý čirý monofil, malý háček
a jednu kuličku boilie TUŇÁK se švestkou, nadlehčenou kouskem
korku, protože jsem už neměl Pop-kork v této příchuti. Tuto
montáž jsem odhodil do loviště, napínám vlasec, nasazuji
swinger a ani se nestačím narovnat  a je tu záběr! Bohužel ryba
mi po chviličce padá, ale tudy asi cesta vede, pomyslel jsem si.
Vše s rycholstí smrště nahazuji znova a tentokrát se situace
opakuje až po dvouhodinové přestávce. Kapřík 65 cm, není to
obr, ale docílil jsem záběrů přes den!

Blížící se tma plná očekávání,
na sebe nenechává dlouho čekat, ovšem sny se neplní a do rána
mne budí pouze dva kapříci okolo 60 cm.

Ráno jsme s kamarádem opět vše
přehodili, já znovu jeden prut s dlouhým návazcem a plovoucí
nástrahou do sloupce, na který mi přišly dva záběry od malých
ryb.

Je tu poslední noc, vše
kontrolujeme.aby vše bylo na 100% a montáže putují na svá místa.
Pozoruji noční hladinu, která je mou ukolébavkou a pomalu usínám.
Z dálky slyším jen zvuk nejmilejší, hlásič. Sakra vždyť to
není sen ale kamarádova mašinka!! Letmo mrknu na hodinky, které
ukazují něco kolem 1 h a jdu mu na pomoc. Slušná " sedmdesátka"
bez jediné vady je už v podložce. Po patřičném ritualu jde zpět
a my do pelechu. Po chvilce opět ten "zatracený budíček" ale
teď je to můj prut! Ve vteřině jsem u něj a vychutnávám si
první výpady s ještě zalepenýma očima. Šněruje si to na
volnou vodu a to mne uklidňuje. Zastavuje se nad největší
hloubkou, prut mi těžkne v ruce a....jeho špička se narovnává,
ryba mi padá. No nic, o tom je to také, vždyť každý má mít
šanci a tento jedinec dnes vyhrál. Trochu zklamán nahazuji znovu a
ulehám. Probouzím se již za světla a nastává balení a odjezd
domů. Loučím se s myšlenkou návratu a posledním pohledem na
vodní hladinu s díky všem jejich obyvatelům, ale spokojen a zas o
něco chytřejší....tak zas příště.

Ahoj, Pavel Jareš.

Když jsem minule psal, že cítim něco většího, tak jsem nečekal, že se toho dočkám už za pár dní. Domluven jsem byl s kámošem, co mě vždycky trápil s koulema od Václavíka, teď už se ale nečape:-)  Ten tradičně už od rána držel fleka, já jsem přijel asi ve 13hodin odpoledne. Rozbalit věci, v dešti samozřejmě, zakrmit a doufat co následujících pár hodin nabídne, jelikož v tu dobu je Září a neúprosná denní doba lovu....no nic.    Rozhodnuto bylo chytat jen na brůsu s jedním prutem do krmného místa a druhý prut mimo. První záběr přišel až v půl desáté z krmného místa a na výsledek kapřík 69cm, což byl do té chvíle největší z tohoto revíru.

Ráno vstávání už do tmy v půl šesté zakrmit, nahodit a čekat. Zalezl jsem do spacáku s myšlenkou dospání deficitu. Netrvalo dlouho a pár minut po sedmé hodině ranní slušná jízda, letim z bivaku přisekávám, přidržuji rukou cívku a hele, ona se pořád protáčí. No paráda, krásný tah a je mi jasné,  že to bude něco těžšího.Teď si jen užívat pocit ze zdolávání. U břehu ještě jeden dva výjezdy, pak už vykoukl na hladinu a kámoš řiká, že je to kus. Podebrat, "mazec, je to těžký" :-) , a šup na podložku . Krása, váha po odečtu je 12,2 kg při 80 cm. focení, pouštění a prostě super zážitek. Neni to žádná sranda chytit tady něco pořádnýho, proto si tohoto hodně cením. Do konce výkendu už byl jen jeden záběr ze kterého nic nebylo, mikro detail chybička v montáži a prostě nic, a ještě jsem o tom věděl...Tak poučení pro příště.
Tak snad počasí vydrží a budou další úlovky
za harpia carp Chmutov Ondra

ONDROVO SRPNOVÉ RYBAŘENÍ

Tak jsem se rozhodl, že změním revír, na kterém jsem chtěl letos trávit veškerý čas. Lokalita, kterou jsem si vybral, je členitější s větší hloubkou, do 5ti metrů. Loni jsem tu stravil dohromady cca 20 dní a výsledkem bylo pouze 5 amurů do 65 cm. Proto sem hodně přemýšlel, jestli mám jet opět sem, na rybník, kde kapři "nejsou" :-)  Zvolil jsem místo,kde jsem před sebou měl hloubku 3,5 metrů a před sebou 60 metrů daleko ostrůvek kolem něhož je dost travin,které jsou dlouhé až 2,5 metrů a sem tam nějaký kořen a padlý strom.
 První víkend jsem chytal jedním prutem poblíž ostrůvku v hloubce 2 metrů, kde jsem si našel oko z trav. nastražen bull-dog. Druhej prut jsem pokládal kolem různých překážek a krmil jen bodově Tuňák/sardinka. První večer bez záběru. Ryba přišla až druhý den ráno v 8.h na bull-doga. Do neděle bylo celkem 6 kapříků od 2 do 4,5 kg. V neděli ve 14.hodin hezká jízda na tuňáka/sardinku od padlého kmenu z hloubky 3m a zdolávám tu letos prvního amura. Hlavně ať má přes 65cm :-) . Super, po změření má 70cm a 4,6 kg. Toť konec prvního víkendu.

Na druhou výpravu, následující víkend, jsem si vzal místo Tuňáka mojí nejoblíbenější příchuť "brusinku", a druhou kouli opět bull-doga. Brusinku jsem podpořil řepkou a zakrmil v již nalezené díře mezi travama. Druhý prut s bull-dogem šel do 3 metrů k padlému kmenu. Jako tradičně byl první večer bez kontaktu.
záběr se dostavi až v 6:30 druhý den,sranda byla v tom, že při zdolávání se rozjel i druhý prut s brusinkou.Výsledek, dablík, šupíci 4,6 kg na bull-doga a 3,4 na brůsu. Na další záběr jsem čekal cca do 10hodin.Šupík asi 2 kilča na brůsu.Potom docela nečekaná pauza, kterou přetrhl záběr v 17 hodin. Od té chvíle se rozjela série záběrů která skončila ve 22:45 hodin a celkem 10 kapříků od 2 do 5,5 kg. V neděli jsem opět čekal na záběr do 11h. Padák na bull-doga a u břehu vyřízlej amur,zase cca 60-70 cm. Do konce jsem měl ještě dva kapříky. Dohromady 16 kapříků, a jeden vyřízlej....
RUS.

Poslední srpnový víkend jsem se na ono místo vypravil do třetice. Koule brusinka a tuňák/sardinka, plus tradičně řepka s trochou kukuřice a cizrny. pruty už na obvyklá místa,jeden tráva , druhý hloubka . Záběrů bylo poskrovnu za to pěkné rybky. V pátek večer šupík 2 kilka na brůsu. V sobotu v 9 h. na brůsu opět jeden špunt a po něm zase mrtvo. Signalizátor se rozječel až v 19:20 kde na konci byl krásný amur 75 cm a 5,1 kg, koulí byla brusinka z krmeného místa. Po hodině ještě šupík , ze kterého ta brůsa a všechno teklo proudem. Signál přikrmit :-) .v neděli ještě dva kapříci a další amurek 74cm,nacpanej na 5,6 kilo, kterej přišel v tom nej dešti, behem kterého jsem už balil. A dovezl domu všechno komplet mokrý.

Celkově velká spokojenost a cítím, že se tam může chytit něco co mi ještě udělá velkou radost.

za harpia carp Chomutov Ondra

Pískovna

Datum: 24.08.2014 | Vložil: Pavel

Ahoj tak jsem strávil jednu noc na mé oblíbené pískovně,když jsem přijel tak jsem viděl že je par lidí na zátočině tak jsem zvolil jít na pláž tak jsem chvilku přemýšlel a hned to bylo jisté druhá strana byla uplně prázdná a já doufal že tam ta ryba muže bejt v klidu tak jsem udělal montáže zvolil jsem klasiku normalně pruběžnou na druhou stranu stačilo bohatě olovo 120g druhý prut jsem dal do prostřed písaku je tam 8m hloubka a nikdo tam nikdy nechytal tak říkam proč to nezkusit.Tak jsem si to vše připravil tak jsem si rozkrajel pulky boiliesu Tunak játra a zalil je tekutou potravou nechal jsem to chvíli a jel jsem nakrmit ke každemu prutu tak 250g tak a jel jsem si závezt první prut závážel jsem až na druhou stranu k takovému stromu to bylo asi 300m dal jsem na ten prut 2 kuličky 18mm pandemic namočené v tekuté potravě a obalené tak a zavezl jsem druhý prut tam jsem dal jen jednu kuličku pandemic a už jen čekat. uběhlo asi 2h bylo asi 20:00h a najednou muj signalizator hlasí záběr padák tak okamžitě domotávám a zasekavam super byl to jeseter asi 100cm potom jsem měl do 7 rána ještě 12 záběru bylo to docela namahavé sice největší kapřik byl 75cm ale jednoho velkého jsem vyřízl. Tak zas někdy.

Víkend na Labi a test nového boilies

48hodinovka

Datum: 03.08.2014 | Vložil: Brumla

Po 48 hodinách lovu který jsme si užili i za mnoho změn počasí se vydařil.29 krásných úlovků celkem 199kg průměrná váha 10,45 Díky banáne.Foto dodáme.

VÍKEND NA ŘEHAČCE...

Po "noční rolovačce" objednaných nástrah jsme se s Ivetou rozjeli na zbytek víkendu na Řehačku. Mne osobně bylo totálně fuk, jestli něco chytíme nebo ne, chtěl jsem se jen a pouze v klidu vyspat. V sobotu po 22. hodině šly prostě pruty z vody, protože se pro množství záběrů od kaprů "miminkovských" rozměrů se spát jinak nedalo, prohodil pár slov s Pavlíkem Jarešem, který seděl nedaleko a zalezly do spacáků..ne nadlouho...těsně po půlnoci nás budí Pavel, že má "problém"..v podložce se mu válí amur a nemá foťák a není kdo by ho vyfotil. Krásný 87 cm kousek, ulovený na testovanou "Meduzu"..Pavla osobáček v Amurovi.

Po nafotografování jsme zase usnuli...já osobně až do 6,30 hodiny!!

Přišla 11. hodina dopolední a na levém, téměř mrtvém prutu se přilepil hanger k prutu..nic víc...zvedám prut a v místě položení montáže se "otvírá voda". jak dost solidní amur vyskočil "delfíním" stylem  nad vodu a tímto manévrem padá..já stíhám pouze "zavřít hubu" a vykulené oči vrátit do původního stavu. Záplatou nad ztracenou rybou je další záběr na Ivetin prut a výsledkem je krásná "osmička" bez jediné vady..

Padá 13. hodina a na ten samý prut přichází další učebnicová jízda......a překvápko je na světě, 91 cm a rovných 11 kg!! na Řehajdu luxus, i když vím, že tu jsou větší jedinci. Vše na stejnou nástrahu - "meduzu".

Díky Řehačko a zas někdy příště !!!!!

..sice "dobitá" ryba, které chybí téměř celá hřbetní ploutev včetně deformace ocasní...ale plná života a radost mi prostě udělal !

Harpiacarp team Petr

Datum: 21.07.2014 | Vložil: Ondra

Tak jsem pěkně dostal na prdel v těch vedrech. chytl jsem 4 kapříky kolem 2,5-4 kg. dva na brůsu, dva na 2x18 buldoga . na druhou stranu,jse byl jedinej kdo chytl rybu. všechno večer nebo ráno. to je prostě nesmysl přestat chytat v 00:00 a začít ve 4:00, respektive v 3:25 :-)škoda toho ztraceného času :-( třeba by to bylo lepší. tak příště

Svůj úspěch na řece Labi nám okomentoval náš nový člen týmu Pavel Jareš. Na svůj věk je doslova chycen kaprařinou, které obětuje veškerý volný čas  a finance , získané na brigádách. Samozřejmě i podpora rodičů je evidentní...strávit několik dní na rybách v krutých bouřkách a lijácích není pro měkké nátury...

Zdravim, tak tady je par fotek toho kapra z Labe,... tak byl jsem od středy do pátku na Labi první den jsem rozkrmil druhý břeh 1kg tunak s jatry a ke břehu 1kg MBN s brusinkou a zavezl jsem. První den žadný záběr ale druhý den to začlo, zavezl jsem kamenou montáž, došponoval a jen čekat. Uteklo 10 minut a razantní záběr, tak jdu k prutu, vzal jsem ho do ruky a říkám, hm, to by mohlo být něco lepšího a také se zadařilo, po 15 minutách jsem podebral suprovou rybu, kapra o hmotnosti 14kg a delce 91cm. Byl chycen na 1 kuličku 18mm krillex s kamenou montáží a návazec jsem zvolil 45cm dlouhý. Pak jsem měl 5 hodin klid a za 5 a pul hodiny záběr zase na krillex tak jsem zasekl, chvilku kapřika jsem měl v kontaktu ale bouhžel spadl ale vypadal menší, tak jsem zavezl zas a za 10minut od zavezení další zaběr, kapřik 60cm 5kg ale nefocen a další záběr na brusinku kapřik 65cm.  Pozdě večer byly další dva záběry ale kapříci kolem 60cm.tak zas někdy příště zase na Labi.

Díky Pavliku a gratulujeme

Jsem přesvědčen o tom, že o něm jednou hodně uslyšíme....

Další Pajinův kapřík  z Labe s vydatnou asistencí své dcerky , na 22m dolaďovanou kuličku MEDUZY origin,..

CARP TOUR ŘEHAČKA

VÍTĚZSTVÍ TÝMU PP CARP PŘINESLA NEJEN PERFEKTNÍ SOUHRA OBOU ČLENŮ, DOBRÝ LOS....

..A MEGA-BLEND NUT S BRUSINKOU NHDC .... JEŠTĚ JEDNOU GRATULUJEME A DÍKY PÁNOVÉ, DOBRÁ PRÁCE!!..

...zato nám se fakt nedařilo...to se stává...

víkend

Datum: 22.06.2014 | Vložil: Ondra

Tak jsem strávil minulej víkend na rybníku, kde letos chci chytat většinu času a pokusit se vylovit vše co se tam ukrývá. Jako tradičně sem zvolil brusinky, jak jinak :-) a zákrm několika kg řepky. První večer přišel jeden kapřík cca4kg. Druhej den už se to rozjíždělo víc a snažení přineslo první 2 amurky, které jsem na této vodě chytl, 70cm a přesně po hodině 69cm takže maximální spokojenost. celkově za 28h lovu jsem chytl 10 kapříků a 2 amury.

Ríša Frýda navštívil jeden revír ve východních čechách a vůbec si nepočínal špatně...boilie BULL-DOG LIVER se svou palčivou chutí přesvědčil hned několik kaprů střední velikosti(6-8kg) a jednu velmi slušnou "desítečku".

Další příspěvky posílá náš kamarád z Chomutova, Ondra:

> Tak jsem nechal doma brusinku,chytla mi snad všechno,tak jsem chtěl něco změnit. Vzal jsem medůzu a měl jsem ještě 3/4 kilča citrus NHDC. Za těch pár hodin co jsem na to měl sem chytl 6 kapříků od 57 do 75 cm, nej 8,5kg na medůzu a druhej na citrusku 8,8kg. Takže opět úžasná rybačka. Fotky na samospušť, tak žádnej zázrak...nejsou to žádný giganti, ale já si myslím,že větších tam moc nebude... snažím se k nim prokousat, aspoň 10+ bych byl rád.tak uvidím tento víkend.

velikonoce

Datum: 24.04.2014 | Vložil: ondra

tak jsem si taky byl vykoledovat nějakej úlovek a docela se zadařilo. opět na úžasnou brusinku 8 kapříků od 57 do 79cm. Už se těšim na další víkend, pak zase prodlouženej, no je na co se těšit :-)

Předmět: Můj první jeseter

Text:
Moc děkuji za rady které jste mi v Lounech předal i za vaše výborné nástrahy. Na sardinku mi brali sumečci jak zběsilí, ale největší štěstí mi udělal tuňák s játry. Během 10 minut co byl nahozen mi na něj zabrál nádherný Jeseter ( můj vůbec první ). Ještě jednou opravdu moc děkuji a těším se na naše setkání v září v Lounech na výstavě. Jarda - psí útulek Děčín